17 травня - День вишиванки.

/Files/images/DSC_2084.JPG /Files/images/DSC_1816.JPG /Files/images/DSC_1884.JPG /Files/images/DSC_2069.JPG

17 березня відбувся шкільний етап Міжнародного математичного конкурсу "КЕНГУРУ"

Метою конкурсу є залучення учнів у цікавий і пізнавальний світ математики. В конкурсі взяли участь учні 2-9 класів школи. Особливість конкурсу полягає у тому, що ані переможців, ані переможених немає. Кожна дитина знає, що це його особиста перемога.

/Files/images/IMG_20180317_080834.jpg /Files/images/IMG_20180317_080946.jpg /Files/images/IMG_20180317_081506 (1).jpg

14 березня відбулось нагородження учасників конкурсу "Педагогічна надія - 2018".

Вітаємо вчителя початкових класів Амуєву Альону Олександрівну, яка посіла ІІІ місце в ІІ етапі міського конкурсу.


/Files/images/Амуева.jpg

7 березня в Сєвєродонецькому міському Центрі дитячої та юнацької творчості відбувся ІІ конкурсний тур УІІ міського творчого конкурсу "Поетична нива". Учні НВК гідно представили навчальний заклад в кількох номінаціях.

Клєнус Ксенія, учениця 4-А класу, посіла І місце в конкурсній категорії "Авторські вірші" в номінації "Батьківщина. Рідне місто. Рідний край", виконавши власний вірш "Моя Україна".

/Files/images/DSC_3324.JPG

В конкурсній категорії "Читці" в номінації "Соціально-політични мотиви мовою Т.Г.Шевченка" ІІ та ІІІ місця посіли Єгоренко Єгор, учень 8-А класу та Слабкий Євген, учень 6-А класу.

/Files/images/DSC_3349.JPG /Files/images/DSC_3354.JPG

З метою поглиблення знань учнів з математики, розвивати критичне мислення, кмітливість, винахідливість 1 березня в СЗШ №20 відбулась міська Сірникова олімпіада для учнів 7-8 класів.

/Files/images/DSC_0187.JPG

Учні нашого закладу показали вміння переконувати , гарні навички групової співпраці, свою наполеглевість та віру у власні сили. При виконанні завдань враховувались математична ерудиція, грамотність, оригінальність і час виконання завдання.

Вітаємо призерів Сірникової олімпіади серед учнів 8-х класів шкіл міста - Лєлєкова Артема та Либу Владиславу, а також учасників - учнів 7-А класу Костюренко Олега та Лисакову Ксенію.

Підготувала призерів вчитель математики Капля Світлана Іванівна.

/Files/images/IMG_20180301_142614.jpg /Files/images/IMG_20180301_153425.jpg /Files/images/IMG_20180301_152629.jpg /Files/images/IMG_20180301_152622.jpg

Навчально-виховний комплекс «ГАРМОНІЯ»

міста Сєвєродонецька Луганської області
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ №2 ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

13.02.2018р м.Сєвєродонецьк

Голова засідання: Якубовська Т.А.

Секретар: Марченко Л.М.

Присутні: 17– список додається (Додаток1)

Порядок денний:

1) Про виконання раніше прийнятих рішень /заступник директора НВК Якубовська Т.А. /

2) Про вибір та замовлення підручників для 5 класу на 2018-2019 н.р. /заступник директора НВК Якубовська Т.А. /

Хід засідання:

2. СЛУХАЛИ:

Якубовську Т.А – заступника директора НВК, яка доповіла присутнім, що згідно з Листом МОН України № 1/9-79 від 06.02.2018 «Про вибір і замовлення
підручників для 5 класу» педагогічні працівники НВК ознайомилися з електронними версіями оригінал-макетів доопрацьованих відповідно до чинних навчальних програм підручників для 5 класу на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти та здійснили безпосередній вибір проектів підручників з кожної назви, а саме:

1.«Українська література. 5 клас» (авт. Коваленко Л. Т.);
2. «Англійська мова (5-й рік навчання). 5 клас» (авт. Карпюк О. Д.);

3. «Французька мова (1-й рік навчання). 5 клас» (авт. Чумак Н. П., Кривошеєва Т. В.);

4. «Математика. 5 клас» (авт. Тарасенкова Н. А., Богатирьова І. М., Бочко О. П., Коломієць О. М., Сердюк 3. О.);
5. «Природознавство. 5 клас» (авт. Ярошенко О. Г, Бойко В. М.);

6. «Основи здоров'я. 5 клас» (авт. Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С, Страшко С. В.);
7. «Російська мова для закладів загальної середньої освіти з навчанням російською мовою. 5 клас» (авт. Бикова К. І., Давидюк Л. В., Рачко О.Ф., Снітко О. С);
8. «Інтегрований курс «Література» (російська та зарубіжна). 5 клас» (авт. Бондарева О.Є., Ільїнська Н. І., Бітківська Г. В., Мацапура В. І.).

Підручники зі вступу до історії України, інформатики та української мови для ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин згідно додатку 1 до Листа МОН України № 1/9-79 від 06.02.2018 будуть замовлятися після проведення конкурсного відбору проектів підручників із зазначених предметів.

ВИРІШИЛИ:

2.1 Схвалити перелік підручників для 5 класу НВК «ГАРМОНІЯ», а саме:

1.«Українська література. 5 клас» (авт. Коваленко Л. Т.);
2. «Англійська мова (5-й рік навчання). 5 клас» (авт. Карпюк О. Д.);

3. «Французька мова (1-й рік навчання). 5 клас» (авт. Чумак Н. П., Кривошеєва Т. В.);

4. «Математика. 5 клас» (авт. Тарасенкова Н. А., Богатирьова І. М., Бочко О. П., Коломієць О. М., Сердюк 3. О.);
5. «Природознавство. 5 клас» (авт. Ярошенко О. Г, Бойко В. М.);

6. «Основи здоров'я. 5 клас» (авт. Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С, Страшко С. В.);
7. «Російська мова для закладів загальної середньої освіти з навчанням російською мовою. 5 клас» (авт. Бикова К. І., Давидюк Л. В., Рачко О.Ф., Снітко О. С);
8. «Інтегрований курс «Література» (російська та зарубіжна). 5 клас» (авт. Бондарева О. Є., Ільїнська Н. І., Бітківська Г. В., Мацапура В. І.).

2.2 Замовити підручники зі вступу до історії України, інформатики та української мови для ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин після проведення конкурсного відбору проектів підручників із зазначених предметів.

2.3 Мішиній Н.П., відповідальній за сайт НВК, оприлюднити протокол педагогічної ради з підписами членів педагогічного колективу, які здійснили безпосередній вибір проектів підручників, протягом двох робочих днів.

До протоколу додається:

1. Список присутніх на 1 стор. (додаток 1).

2. Список учителів, які здійснили безпосередній вибір проектів підручників для 5 класу (додаток 2).

Голова педради: Т.А. Якубовська

Секретар: Л.М. Марченко


/Files/images/Структура 2017-2018 навчального року.jpg

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ГАРМОНІЯ»
НАКАЗ
05.01.2018р. м. Сєвєродонецьк №6

Про затвердження правил поведінки

учнів НВК «ГАРМОНІЯ»

Відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Статуту навчального закладу, з метою забезпечення суспільного порядку, виховання в учнів навичок дисципліни, дотримання правил поведінки

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Загальні правила поведінки учнів шкільного підрозділу НВК «ГАРМОНІЯ» (Додаток).

2. Класним керівникам довести до відома учнів та їх батьків зміст Загальних правил поведінки учнів НВК «ГАРМОНІЯ».

3. Усім учням школи неухильно дотримуватись Загальних правил поведінки

4. Вчителю інформатики Мішиній Н.П. розмістити даний наказ на сайті навчального закладу.

5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Якубовську Т.А.

Директор НВК Л.В. Тетяничко

Додаток

до наказу від 05.01.2018р. №6

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ у закладі освіти

ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

1. Правила поведінки учнів на території закладу освіти базуються на законах України, постановах Міністерства освіти і науки України та органів місцевого самоврядування, Статуту закладу освіти.

2. У випадку порушення Правил до учнів можуть бути вжиті такі стягнення:

· усне зауваження;

· запис зауваження в щоденник;

· винесення догани, включно з винесенням догани із занесенням іі в особову справу учня;

· виклик учня (самого або з батьками) на педагогічну раду;

· відшкодування завданої учнем матеріальної шкоди його батьками.

3. Заборонено приносити до території закладу освіти предмети або речовини, які можуть зашкодити здоров’ю та безпеці оточуючих або завадити проведенню навчально-виховного процесу.

4. Паління та вживання алкогольних напоїв на території закладу освіти категорично заборонено.

5. До закінчення уроків учень може залишити територію закладу освіти тільки з дозволу класного керівника або чергового адміністратора.

6. Учень має бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками закладу освіти, батьками інших учнів, а також із учнями.

7. Учні повинні дбайливо ставитися до шкільного майна і речей, що належать вчителям та іншим учням. Забороняється брати без дозволу чужі речі. За пошкодження шкільного майна батьки учня зобов’язані відшкодувати збитки.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ПЕРЕРВИ

8. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.

9. Під час перерви забороняється:

· бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;

· штовхатися або грати в м’яча у приміщеннях, непристосованих для цього;

· сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за допомогою сили, битися.

10. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги учителів, працівників їдальні та чергових, дотримуватися черги.

11. Заборонено перебувати в приміщенні їдальні в верхньому одязі.

12. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ НА УРОКАХ

13. Учні зобов’язані приходити до навчального закладу за 10-15 хвилин до початку занять.

14. Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.

15. Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті закладу освіти.

16. Учні заходять до класу за дзвоником, запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

17. Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитися, відвертати увагу інших учнів від уроку.

18. Заборонено виходити з класу без дозволу учителя.

19. Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.

20. Учні повинні охайно вести щоденник і давати його учителю без будь-яких заперечень.

21. Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.

22. Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки під час занять, на перервах та у позаурочний час.

Забороняється користуватися мобільними телефонами під час занять. Адміністрація закладу освіти, вчителі не несуть відповідальність за збереження мобільних телефонів.

Концепція розвитку

навчально-виховного комплексу «Гармонія»

(загальноосвітнього навчального закладу
І-ІІ ступенів – дошкільного навчального закладу

(дитячого садка)) міста Сєвєродонецька Луганської області

Концепція розвитку НВК "ГАРМОНІЯ" міста Сєвєродонецька Луганської області спрямована на реалізацію Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції національного виховання, освітнього напрямку Державної програми "Освіта. Україна ХХІ століття ” і розроблена на основі Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", Положення про навчально-виховний комплекс, Положення про дошкільний навчальний заклад та інших нормативно-правових актів, власного Статуту.

Концепція враховує потреби сучасного українського суспільства, умови його інтеграції в європейське і світове співтовариство, соціальне замовлення в період оновлення України.

У зв’язку з цим в її основу покладено наступні ідеї: гуманізація освіти, врахування традицій української педагогіки, соціалізація, нероздільність навчання і виховання, формування цілісної і розвиненої особистості, виховання життєтворчості.

Концепція спрямована на формування у дитини цілісної картини світу, духовності, культури особистості і розвиток креативного мислення. Вона охоплює всі сфери дошкільного та шкільного життя, весь навчально-виховний процес НВК, де в центрі уваги стоїть особистість дошкільника та учня з їх інтелектуальним, фізичним та творчим потенціалом, нероздільність навчання, виховання, розвитку, що полягає в їх органічному поєднанні, формуванню цілісної та розвиненої особистості.

У Концепції визначено методологічні й концептуальні основи розробки базового змісту дошкільної та шкільної освіти, що забезпечать його безперервність й наступність при підготовці дітей до успішного шкільного навчання; розкриваються основні поняття, що визначають характер діяльності сучасного дошкільного та шкільного закладу, розроблені послідовні педагогічні завдання щодо формування відповідних якостей особистості дошкільнят та учнів.

Концепцію НВК складено з урахуванням сучасних завдань перебудови змісту освіти й виховання в державі і спрямовано на формування інтелектуального і культурного потенціалу, забезпечення умов для самовдосконалення особистості і її творчих здібностей.

Структура НВК "ГАРМОНІЯ"

Дошкільний підрозділ – дошкільний навчальний заклад

Завдання дошкільного підрозділу:

· надати повноцінну дошкільну освіту;

· створити умови для всебічного розвитку дитини;

· створити умови для уникнення стресових ситуацій під час переходу з дошкільного підрозділу в початкову школу;

· готувати дитину до особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання.

Початкова школа – школа розвитку

Завдання початкової школи:

· забезпечення змістовної методичної наступності з дошкільним підрозділом;

· формування позитивного ставлення до навчання (мотиваційна готовність);

· досить високий рівень довільної поведінки (вольова готовність), що означає уміння включатися в завдання, зберігати задачу, планувати свої дії, діяти за правилом, контролювати свої дії;

· формування необхідного рівня пізнавальних процесів (когнітивний розвиток). Розвиток здатності до адаптації в умовах нової життєвої ситуації;

· виконання державних стандартів освіти на час її завершення;

· організація корекційно-розвиваючого (інклюзивного) навчання.

Основна школа – школа індивідуального вибору

Завдання основної школи:

· формування міцних, стійких, глибоких знань з основ наук;

· створення умов для формування в учнів загального диференційованого інтересу до вивчення предметів, для поширення й поглиблення знань в обраних напрямках для розвитку пізнавальних творчих здібностей учнів, для їхнього творчого самовираження;

· підвищення мотивації навчання через активізацію пізнавальної діяльності, розвиток загальних і спеціальних здібностей, їх діагностику;

· формування навичок культури праці;

· формування ключових компетентностей, розвиток рефлексивних здібностей та навичок.

· професійна орієнтація й за можливості допрофільна підготовка;

· здійснення психолого-соціального супроводу навчально-виховного процесу, що корегує розвиток дитини.

Для навчального закладу визначено мікрорайон.

Наповнюваність груп, класів, їх поділ при вивченні предметів визначається нормативно-правовими документами МОН України.

Режим роботи: п’ятиденний робочий тиждень.

Організація навчально-виховного процесу

1. Заклад працює за навчальним планом, що складаються на основі розроблених МОН України базових навчальних планів із конкретизацією допрофільного навчання.

2. Педагогічні працівники можуть поєднувати навчально-виховну роботу з науково-методичною та експериментальною, використовуючи поряд із традиційними методами і формами навчальних занять інноваційні технології.

3. Поглиблена допрофільна підготовка учнів забезпечується вивченням спецкурсів, факультативів, курсів за вибором, а також відвідуванням занять в різноманітних гуртках і секціях. У закладі може проводитись навчання за індивідуальними навчальними планами.

4. Структура навчального року у шкільному підрозділі - семестрова. Тижневий режим роботи регламентується розкладом занять.

5. Робочий навчальний план розробляється щороку на основі Типових планів Міністерства освіти України. Робочий навчальний план закладу відповідає наступним нормативам: кількості навчальних годин, що визначає максимально допустиме навантаження учнів не повинна перевищувати кількість годин, вказаних у Типових навчальних планах.

6. Освітня діяльність в дошкільному та шкільному підрозділах здійснюється за програмами МОН України. Авторські навчальні програми можуть використовуватись у вивченні навчальних дисциплін робочого навчального плану, а також у вивченні дисциплін за вибором (за відсутності типових програм).

7. Система оцінювання знань учнів, порядок переведення та випуску, нагородження визначаються МОН України.

8. Основною формою організації навчально-виховного процесу є класно-урочна система.

Перспективи розвитку навчального закладу як ШКОЛИ УСПІХУ /школа УСПІШНОГО педагога і УСПІШНОГО учня/

Мета і завдання Концепції

Метою Концепції є виявлення і розвиток здібностей кожної дитини, діагностика особистісно професійної індивідуальності педагога і розвиток їхнього творчого потенціалу, формування у вихованців та учнів певних компетентностей, що допоможуть творчо опанувати світ, стимулювання прагнення до творчої самореалізації особистості, сприяння становленню особистості як суб’єкта діяльності і соціальних відносин, інтелектуальному, духовному та фізичному розвитку вихованців (дошкільнят та учнів) з метою забезпечення психологічної готовності до активної життєтворчості УСПІШНОЇ ЛЮДИНИ.

Ідеї розвитку

1. Будувати навчально-виховний процес на основі глибокого всебічного вивчення особистості вихованців і учнів НВК, вихователів і вчителів шляхом ефективної роботи психолого-соціальної служби в закладі, науково обґрунтованого діагностування, аналізу динаміки розвитку кожної дитини та педагога, створення відповідних умов для задоволення їхніх зростаючих потреб.

3. У закладі слід особливу увагу приділити становленню особистості як суб’єкта діяльності та соціальних відносин, наданню допомоги у саморозвитку кожної дитини, забезпеченню творчого зростання кожного педагогічного працівника комплексу.

4. Зміцнити зв’язки шкільного підрозділу з позашкільними закладами як основою створення і розвитку єдиного педагогічного простору. Разом з тим здійснювати багатопрофільність та різнорівневість навчання, розробляти і відбирати найбільш ефективні технології навчання і виховання.

Очікувані результати:

· ефективна педагогічна система навчально-виховного комплексу;

· модель Школи Успіху;

· яскрава особистість вихованців з високим рівнем інтелектуально-духовного розвитку, що вміє створювати нове;

· творча особистість педагога (вихователя, вчителя) з високим рівнем культури, професіоналізму, з прагненням втілювати в життя гуманістичні ідеали добра, краси, істини, справедливості;

· високий рівень професійного самовизначення школярів;

· високий ступінь реалізації середовищем НВК фізичних, розумових, естетичних, моральних і духовних можливостей кожної дитини;

· формування у переважної більшості педагогічних працівників, учнів і батьків позитивного, емоційно піднесеного ставлення до навчального закладу та його вимог.

Пріоритетні напрямки розвитку навчального закладу і шляхи їхньої реалізації

№ з/п Напрямок розвитку Шляхи реалізації
1. Формування нового педагогічного мислення, підвищення освітнього та кваліфікаційного рівнів педагогічних працівників, впровадження інноваційних технологій Система педагогічної освіти, психологізація НВК.
2. Децентралізація управління, оптимізація управлінської діяльності на засадах педагогічного менеджменту Програма «Управління ШКОЛОЮ УСПІХУ»
3. Створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дітей Встановлення партнерських зв’язків з позашкільними закладами і установам, громадськими організаціями. Додаткові власні організаційні зусилля, залучення до спільної діяльності батьків. Реалізація програми «Обдарованість», реалізація моделі підготовки життєвокомпетентного, успішного випускника.
4. Розвиток власного творчого потенціалу педагогів Персоналізація вкладу кожного педагогічного працівника у розбудову ШКОЛИ УСПІХУ. Впровадження системи мотивації та стимулювання педагогічних працівників до творчої праці.
5. Стимулювання прагнення до творчої самореалізації особистості (педагога і учня) Система мотивації та стимулювання творчої праці особистості учня. Надання можливості для творчого зростання педагогів НВК. Реалізація проекту розвитку виховної програми.

·

Кiлькiсть переглядiв: 149

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
Демонстраційний сайт НВК "ГАРМОНІЯ"

вулиця, номер будинку,
поштовий індекс, область, місто,
країна

вул. Юності, 1, м. Сєвєродонецьк, Луганської обл., 93400, Україна,

Тел.: (06452) 4-02-54, 4-11-42E-mail: hbk_garmoniy@ukr.net

Дата останньої зміни 18 Червня 2018

Фотогалерея