Навчання вдома: практичні поради для батьків

від психологині Світлани Ройз

ПОЧАТКОВА ШКОЛА

У початковій школі мотивація до навчання – виключно зовнішня. Малюк вчиться заради задоволення, фану, заохочення.Треба також розуміти, що в дитини вже є невеликий, але досвід навчання. У першокласників його ще нема, але в 2-3 класах він уже напрацьовується.

1.Нам важливо,щоб, за можливості, не збивався звичний режим. Це неможливо в повній мірі, він однаково вже збився, але треба створити новий і намагатись його дотримуватись.

2.Треба, щоб для навчання було окреме місце.Ідеально, щоб був окремий простір, “кокон”, щоб дитина розуміла: вона туди заходить – і все, вона вже налаштована на навчання.

3.Важливо, щоб до навчання кликав якийсь сигнал, як дзвоник – наприклад, будильник телефона. Це має бути приємний звук, якась улюблена музика – алекраще, аби це не був мамин голос. По відношенню до мами і тата й так буде вдосталь напруги: зараз батьки живуть у змішаних ролях, а скрізь, де є змішані ролі, – є конфлікти.

4.Оптимально, коли дитина займається 10, максимум 15 хвилин.Потім дзвенить дзвоник, дитина може випити води, порухатись. Ми ж пам’ятаємо, що живемо в умовах, коли в дитини знижена рухливість і нестача повітря.

5.Пам’ятаймо, щоми – не няньки і за дитину завдання не робимо. Але деяким дітям важливо, аби ми були в кімнаті, коли вони вчаться. Можна займатися своїми справами, але потрібна присутність батьків. Час від часу можна підходити до дитини, питати, як справи, підтримувати її, прикладаючи руку до місця підтримки – між лопатками на спині. Це таємне місце підвищення самооцінки, додавання сил.

6.Прекрасно, якщо батькам стане сил зробити з малюками “Гоґвортс” – тобто створити ігрове середовище. Якщо ми зможемо озброїтись чарівною паличкою, якою б торкалися лоба дитини і казали:“Ти з усім впораєшся”. Чарівний будильник у нас уже є, і не завадить знайти для дитини чарівний камінець мудрості – ну, і для себе принагідно.

7.Ми пам’ятаємо, що дитина перебуває в напрузі – отже, ми маємо більше, ніж зазвичай, звертати увагу на те, що їй вдається добре.Так званий метод “зеленої ручки”– підкреслювати не недоліки, а успіхи – особливо потрібний у режимі підвищеної напруги, коли дитина не дуже впевнена в собі.ПОЧАТКОВА ШКОЛА

Сайти, які допомоуть батькам при дистанційному навчанні під час карантину:

ranok.com.ua/game/virtualschool - онлайн-уроки за трьома рівнями навчання: рівень «Розвідники» 1-4 кл. («Ранкові зустрічі» (щодня о 9:30) та навчальні відеоролики, руханки, мінітеатр та інші освітньо-розважальні цікавинки).
https://plus-plus.tv/1plus1video Світ чекає на відкриття - навчально-розважальні мультфільми для дітей різного віку.
Vchy.com.ua - Вчи.юа — цеміжнароднаонлайн платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
learning.ua - Інтерактивні задачі, цікаві завдання, ігри, нагороди та сертифікати для малюків.

Тренажер з математики Гра “Білчині запаси”

/Files/images/1тренажер.jpg

Приблизний тематичний план занять з майбутніми першокласниками (лютий)

Заголовок
07.02. "Шкільне приладдя."
1. Лист. Розвиток просторового орієнтування, мислення. Розвиток дрібної моторики.
2. Розвиток мовлення. Розвиток вміння чути звуки і називати їх. Гра «Візьмемо- НЕ візьмемо».
3. Математика. Рахунок порядковий і кількісний, прямий і зворотний, порівняння чисел
14.02 «У магазин за покупками.»
«У нас в гостях лялька Маша.»
1. Розвиток мови.Звуки і букви. Розвиток слухової пам'яті, швидкої реакції, уваги, просторового орієнтування, мислення.
2. Математика.Рахунок прямий і зворотний. Завдання у віршах
.3. Лист. Розвиток дрібної моторики руки. Правила етикету.
21.02 «Наші вірні друзі.Подорож по казці. »
1. Лист. Розвиток просторового орієнтування, уваги, мислення. Аплікація «Гусениця» з геометричних фігур.
2. Математика.Порівняння предметів, зрівнювання, кількісний і порядковий рахунок.
3. Розвиток мовлення. Розвиток мовлення. Розповідання казки.
28.02«На грибний галявині.»
1. Розвиток мови.Визначення кількості звуків. Автоматизація звуків.
2. Математика.Рішення прикладів виду + ​​1, -1, віршованих завдань.
3. Лист. Розвиток просторових відносин, мислення, слуховий і рухової пам'яті. Постановка руки.

Початкова школа

Учитель початкових класів залишає в пам яті батьків і дітей найсвітліші спогади.Перший вчитель вводить дитину в світ знань і науки.

/Files/images/DSC_4139.JPG

Наші вчителі початкових класів живуть інтересами дітей, вони вміють знаходити підхід до кожного, зрозуміти переживання малечі.

Головним змістом своєї діяльності вчителі початкових класів вважають створення для кожного учня ситуації успіху. Вони вибудовують навчально-виховний процес так, щоб кожен із вихованців усвідомлював свої великі можливості в досягненні успіху в навчальній роботі, відчував позитивні емоції від подолання труднощів, опанування прийомів самостійного здобуття знань, нових способів удосконалення своєї навчальної роботи, самоосвіти.

Намагаючись зробити процес навчання цікавим, яскравим, захоплюючим, ефективним, педагоги використовують новітні технології. Удало поєднуючи і використовуючи їх, моделюють навчально-виховний процес таким чином, щоб школярі мали можливість пережити радість досягнення певної висоти, усвідомити свої можливості, повірити в себе.

Новій початковій школі бути: здобутки та перспективи

Навчально-виховний комплекс «ГАРМОНІЯ» (загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)) міста Сєвєродонецька Луганської областістворений рішенням вісімдесят четвертої (чергової) сесії Сєвєродонецької міської ради шостого скликання від 24.04.2014 р. №3792 шляхом перетворення середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 м.Сєвєродонецька Луганської області. В НВК з 2015 року успішно реалізується Концепція розвитку навчального закладу як ШКОЛИ УСПІХУ /школи УСПІШНОГО педагога і УСПІШНО учня/.

Навчально-виховний комплекс складається з двох підрозділів – дошкільного та шкільного.

Дошкільний підрозділ забезпечує доступність і безоплатність дошкільної освіти в межах державних вимог до змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти (базового компонента дошкільної освіти) та обов’язкову дошкільну освіту дітей старшого дошкільного віку.

Початкове відділення шкільного підрозділу забезпечує відповідний рівень освітньої підготовки учнів згідно з вимогами Державного стандарту початкової освіти та Концепції НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ.

Структура НВК "ГАРМОНІЯ"

Дошкільний підрозділ – осередок комфорту та позитиву

Завдання дошкільного підрозділу:

· надати повноцінну дошкільну освіту;

· створити умови для всебічного розвитку дитини;

· створити умови для уникнення стресових ситуацій під час переходу з дошкільного підрозділу в початкову школу;

· готувати дитину до особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання.

Початкова школа – школа сталого розвитку

Завдання початкової школи:

· забезпечення змістовної методичної наступності з дошкільним підрозділом;

· формування позитивного ставлення до навчання (мотиваційна готовність);

· досить високий рівень довільної поведінки (вольова готовність), що означає уміння включатися в завдання, зберігати задачу, планувати свої дії, діяти за правилом, контролювати свої дії;

· формування необхідного рівня пізнавальних процесів (когнітивний розвиток). Розвиток здатності до адаптації в умовах нової життєвої ситуації;

· виконання державних стандартів освіти на час її завершення;

· організація корекційно-розвиваючого (інклюзивного) навчання.

Основна школа – школа індивідуального вибору та самореалізації

Завдання основної школи:

· формування міцних, стійких, глибоких знань з основ наук;

· створення умов для формування в учнів загального диференційованого інтересу до вивчення предметів, для поширення й поглиблення знань в обраних напрямках для розвитку пізнавальних творчих здібностей учнів, для їхнього творчого самовираження;

· підвищення мотивації навчання через активізацію пізнавальної діяльності, розвиток загальних і спеціальних здібностей, їх діагностику;

· формування навичок культури праці;

· формування ключових компетентностей, розвиток рефлексивних здібностей та навичок.

· професійна орієнтація й за можливості допрофільна підготовка;

· здійснення психолого-соціального супроводу навчально-виховного процесу, що корегує розвиток дитини.

Висновок

За умови реалізації Концепції НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ, навчально-виховний комплекс «ГАРМОНІЯ», як ШКОЛА УСПІХУ, дасть можливість своїм вихованцям і учням бути в житті самостійними, самодостатніми, діяльними, здоровими і УСПІШНИМИ громадянами України, здатними до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, спроможними прагнути до самовдосконалення і навчання впродовж життя, до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадської активності.

Кiлькiсть переглядiв: 1464

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.